Forum mody i urody

Pełna wersja: Jak dobrze zorganizować przestrzeń w biurze?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Cześć, mam małe biuro pośrednictwa nieruchomości, które musiałam ostatnio rozwinąć i zatrudnić kolejnego pracownika, co wiązało się z upchnięciem kolejnego stanowiska pracy na małej przestrzeni. Może przestrzeń jest nie tyle mała co troche źle zorganizowana bo nigdy nie zabierałam się za to, nigdy nie miałam dośc czasu zeby sie tym zajac. Myślałam o skorzystaniu z usług biura projektowego, albo innego specjalisty ale chciałabym aby osoby które mają większe doświadczenie, bądź znalazły inne rozwiązanie takiego problemu opowiedziały o swoich przygodach Wink
Z chęcia bym opowiedział o moich jak to nazwałaś „przygodach” ale obawiam się że nie starczyłoby tematu na moja wypowiedź Tongue. Jako ekonomista powiem ci ze na wzrost sprzedazy na pewno wyplywa dobra organizacja pracy i przestrzeni w biurze, najlepiej w ten sposób aby wszystko wyglądało jak najprofesjonalniej. Porozrzucane biurka z róznych kolorów na pewno się w to nie wpisują.
Kolega ma dużo racji, dlatego ja skorzystałam z pomocy projektantów. Teraz moje biuro wygląda jak należy, pracownicy sie nie zdezaja i nie musza przeciskac miedzy soba co wygląda trochę komicznie z perspektywy klienta. Tu masz link jesli bedziesz szukac kogos naprawdę dobrego tych sprawach: 3wymiary.pl/projektowanie-i-aranzacja-wnetrz/. Na stronie mają też galerię którą polecam podejrzeć bo jest na czym zawiesić oko. Pozdrawiam serdecznie.
Na stronie w zakładce „o nas”, dokładnie tu 3wymiary.pl/o-nas/ jest informacja że działają głównie na terenie Poznania, czy ktoś moze korzystał z ich usług gdzies indziej w naszym województwie? Mam biuro w Lesznie i jestem zainteresowany zatrudnieniem profesjonalistów do aranżacji mojego nowego biura.
Przekierowanie