Forum mody i urody
Praca magisterska z zakresu prawa budowlanego. - Wersja do druku

+- Forum mody i urody (http://www.beautylook.net.pl)
+-- Dział: Inne (/dzial-inne)
+--- Dział: Offtopic (/dzial-offtopic)
+--- Wątek: Praca magisterska z zakresu prawa budowlanego. (/w-praca-magisterska-z-zakresu-prawa-budowlanego)

Praca magisterska z zakresu prawa budowlanego. - wiśniówka - 02-04-2016 01:46 PM

Witam serdecznie. Studiuję prawo i zamierzam napisać pracę magisterską z zakresu prawa budowlanego. Nie chce tylko by miała ona formę zwykłego jałowego komentarza, w formie przepisania fragmentu stu książek, który de facto nic nie wniesie do praktyki ani doktryny. Ergo poszukuję osób studiujących budownictwo, które mogłyby mi podsunąć temat ich nurtujący a odbijający się o zakres prawa. Zapraszam do współpracy!

Praca magisterska z zakresu prawa budowlanego. - Andrzej Okoń - 02-04-2016 01:55 PM

Czy wy na tym prawie nie macie już naprawdę co robić? Praca magisterska nigdy niczego nie wnosi do praktyki, bo wy nie jesteście praktykami ERGO napisz cokolwiek.

Praca magisterska z zakresu prawa budowlanego. - Tomek_Karmel - 02-04-2016 02:40 PM

Ej, dziewczyna chce dobrze i nie powiesz mi że na studiach nie zetknąłeś się z przepisami które byłyby dla ciebie niejasne. Wielki props za inicjatywę.

Praca magisterska z zakresu prawa budowlanego. - wiśniówka - 02-04-2016 04:55 PM

Jeszcze nie jesteśmy praktykami, ale po odbytych aplikacjach już tak, więc nie wiem o co ten krzyk. Nadal zapraszam do podawania pomysłów. Naprawdę chcę zrobić coś dobrego Smile

Praca magisterska z zakresu prawa budowlanego. - Drozd - 02-04-2016 05:51 PM

Mnie interesowałby temat bardzo goólny, bo w zasadzie mam w ogóle problem z rozuminiem przepisów jako takich. Dlatego budownictwo ogólne jako takie, wszelkie pozwolenia, przepisy BHP, przepisy przeciwpożarowe, terminy na uzyskanie wszelkich pozwoleń, inspekcja budowlana itd.

Praca magisterska z zakresu prawa budowlanego. - wiśniówka - 02-04-2016 07:17 PM